Pinterest

2016. június 8., szerda

Aradeanca barbie babák

Balról jobbra: Geta, Ligia, Ligia


Egy kedves babagyűjtő ismerőstől vásároltam ma ezt a három román gyártású- Aradeanca- barbie típusú babát.

Fürdetés előtt


Kis testcserebere után kialakult a végleges forma. A hirtelenszőke baba neve LIGIA. Én eddig azt gondoltam, Liviának hívják, de most meg tudtam nézni a fejét is. Szóval GETA babától, amiből már van kettő nekem, abban különbözik, hogy neki keskenyebb az orrnyerge. Geta orra széles és dundi.

Tehát vettem 2 Ligia és 1 Geta babát, 2 eredeti testtel, 70-es évekbeli ruhákkal, és egy retro "fashionista" :-) testtel.

Fürdetés után

Retro ruhák

Eredeti Aradeanca gyári cipő

Szőke Ligia-barna Geta

Ligia

Geta

Ligia

  Ligiának nagyon jól áll a retro "fashionista" test.



Mennyivel jobb, hogy hosszabb lett a nyaka, mint a bal oldalon látható eredeti aradi babának, aki jobban megnézve leginkább egy régi Simba Steffire hasonlít.
A csípője is sokkal kerekebb.

Most már tényleg illik rá az olaszos hangzású Ligia név, ami egyébként egy román személynév, pont úgy mint a Geta.



A román gyártmányú barbie klón babáimról itt olvashattok:

Geta és Liviu

3 megjegyzés:

olla123 írta...

Bardzo ciekawe retro panienki! Mają ładne twarze i na dodatek zginane nóżki! Oryginalne lalki!
Pozdrawiam serdecznie!

Fricskamacska írta...

Gratulálok a lányokhoz! A jófogáson szúrtad ki őket? Mintha lettek volna fent, gondolkoztam rajtuk, de aztán másokat hozattam haza :)

Bambuc írta...

Köszönöm,
Igen, Iréntől vettem, aki ott volt a babatalin múltkor.
Nagyon jó ízléssel szúrja ki a boltokban az értékes babákat.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...