Pinterest

2016. október 9., vasárnap

Új lány a csapatban, Fashionista 33


Mint ahogy Csevi, én is beleszerettem ebbe a vörös hajú leányzóba. Bár nem azért mentem Pestre, hogy babát vegyek, de nem tudtam megállni, hogy haza ne vigyem a boltból.   


A lányok kíváncsian nézték, ki lehet a magasságos lehet ez a lány! 


Igen, NAGYON  magas!


De azért befogadjuk, naná!


Együtt a mini 2016-os Fashionista csapat!

Fashionista 33


Szép vagyok, ugye? Imádom ezt az arcformát!

Ők is velünk akartak jönni a boltból, de elfogyott a babakeret. Majd legközelebb:-(

Fashionista 21



Fashionista 25

2 megjegyzés:

Fricskamacska írta...

Háát... Majd jövőre nálunk is lesz magas lány. Meg jógás, meg minden más :) Idén Leslie a cél :D Ahhoz képest megint jött két másik baba, de hát vannak kihagyhatatlan ajánlatok :D

olla123 írta...

Piękna dziewczyna! Nowe fashionistas mają naprawdę bardzo przyjemne twarze!
Brawo Mattel!
Pozdrawiam serdecznie!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...