Pinterest

2017. augusztus 28., hétfő

V. Babagyűjtő találkozó



Már lassan mindenki írt egy bejegyzést az augusztusban tartott babagyűjtős találkozóról, ami idén az 5. volt. Nekem pedig a második, amire el tudtam menni.

Az egyik kedvenc bloggerem, Rosemary hívta meg a blogger, illetve a blogot nem író, de babagyűjtő társaságot egy kis közös játszásra, beszélgetésre. A csapat már régóta alakul, de amióta a Facebook csoport is aktív lett és egyre több taggal bővült, új emberek is csatlakoztak. Ami pedig a fő, hogy nem csak barbie , hanem egyéb, Götz és hasonló karakterű babák gyűjtői is eljöttek a találkozóra.
Végül ennyien lettünk!



Szóval volt látnivaló elég. Olyannyira, hogy bár mindenki hozott valami harapnivalót, a nagy beszélgetésben valahogy kimaradt az evés:-)))))))))))))))))) Amikor már azt éreztem, hogy a delet rég elharangozták, befaltam amit csak találtam a konyhában.

A konyha amúgy is egy jó beszélgetési pont volt, Beával például, ott sikerült egy kicsit jobban megismernünk egymást.

A társasághoz tartozott 3 gyerek is, akik közül a két kislány önfeledten babázott a harmadik fiú gyerekkel, majd a barbiekkal, míg amaz aludt. Jó volt látni, hogy van utánpótlás, nem csak a gyűjtésben, de a játszásban is.

A barbie szépségversenyen az én babám is indult, de labdába sem rúghatott Judit előkelő hölgye mellett. De azért a futottak még kategóriába belefért:-)

Most pedig következzenek a képek.

Babák és gyűjtők mindenhol: a földön, a polcon, az asztalon, stb.

Hátul Práder Éva gyönyörű viseletbe  öltöztetett babái. Mindent ő varrt, meseszép!  

Kedvencem Hunter, a vadász 

Család, némi retro beütéssel

Kicsik és picik

 Dasia szelfizik


Hátul a szekrény előtt vannak az én babáim és elől a kis Hermione

Még jó, hogy hagytak helyet nekünk a babák az ágyon!

Nézegetés, beszélgetés
És készülődünk a szépségversenyre

Alább a versenyzők




Nagy Moxie megszépült Bea keze alatt 

Momoko csuda édes, karcsú kis baba

Semmi manír, szimplán szép

Újabb versenyzők a felső sorban




A tavalyi győztes, fent terpeszkedett



Végül az idei találkozó szépe, Judit babája

Victoire Roux Depart Pour L'Orient

Azért voltak még szép pillanatok, például mint az alábbi képek mutatják

Vajon mit súghatott neki?
- Az alsónadrágodat azért felvehetted volna drágám!

Ő csak néz, és néz ki a fejéből
A két mini Sindy barátságot kötött Rosemary Madame Alexander babájával. Szerintem jóba lettek!



Jamila és Jamil is ismerkednek a helyi viszonyokkal 



Rosemary kedvenc témáját, a nagyik találkozását fotózza




Az én nagyim középen ül miniszoknyában

Nagyon élethűen berendezett kis enteriőrben készültek a képek, a titok a részletekben van






Iglo kapitány találkozó is volt



És a hosszú hajú fiúk is beálltak egy-két csoportképre


Csak egy nő hiányzott közülük................................................................eddig


Midge kapva kapott az alkalmon, hogy végre helyes motoros fiúkkal pózolhasson. Egy új szerelem van kialakulóban és nem csak Midge részéről....





Végül, de nem utolsó sorban, kézbe vehettem egy igazi Blythe-ot, akiről eddig olyan sokat olvastam. 




Adél cuki babája élőben is nagyon aranyos


A másik kedvencem a duci hölgyek közül ő.


 A kislányok önfeledten játszottak anyukásat a babákkal



Én Adél jóvoltából egy SASHA és kistestvére babával jöttem haza, akik egyelőre ilyen állapotban  várják, hogy rendbe tegyem őket.



Hamarosan újragumizva, felruházva mutatkoznak be nektek.

Jövőre veletek, ugyanígy találkozzunk!!!!!!!!!!!!!!

1 megjegyzés:

olla123 írta...

Wspaniała foto-sesja! Tyle pięknych lalek! Rewelacja!
Pozdrawiam serdecznie!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...